Mijn Baby is geen Baby meer! 😱

Afgelopen woensdag was het dan zo ver…  Haeley haar eerste verjaardag 😊

IMG_20170517_075944_250

Om eerlijk te zijn vondt ik het altijd zo overdreven, als moeders gingen huilen op de eerste verjaardag van hun kleintje.   Want hoe groot is de verandering van 11 maanden naar 1 jaar Nou?

Maar nu moet ik dus bekennen dat ik ook een paar traantjes gelaten heb 🙈 Ik weet niet waarom, en had het ook niet verwacht!   Maar het voelde gewoon zo vreemd dat Haeley nu al 1 werd.

 

-Crea Bea-

Iedereen is wel bekend met Pinterest. Zelf heb ik nu al een aantal borden gemaakt met verschillende thema’s.   Ook voor Haeley haar verjaardag,   had ik een aantal ideeën opgeslagen.

Ik heb een hele grote 1 gemaakt met papieren bloemen,   en met tule heb ik Haeley der eet stoel versierd 😁

20170517_07344020170517_093531

Zelf ben ik erg blij met het eindresultaat!    Ik moet alleen wel zeggen dat die 1 een aardige klus was.    Er ging meer tijd inzitten dan ik dacht!

-Taart-

20170517_135814

Birthday cake

20170517_151737

verjaardagstaart

 

Als je jarig bent dan mag er natuurlijk geen taart ontbreken!  Zoë & Dewy zijn zo lief geweest, om deze mooie taart speciaal voor haeley te laten maken.

Samen met Zoë heb ik gekozen voor de smaak: chocolade, kokos. Behalve dat de taart prachtig was, smaakte die ook verrukkelijk!

-Familie, gezelligheid en cadeautjes-

Het was afgelopen woensdag heerlijk weer!  Hierdoor hebben we lekker de hele dag in de tuin gezeten.   Na het taart eten werd het tijd om de cadeautjes uit te gaan pakken!   Haeley vond alleen het cadeau papier al prachtig!  Dat er ook nog iets in zat was een leuke bijkomstigheid hahaha.   Ik mocht natuurlijk wel helpen bij het uitpakken 😀

Zo krijg je toch een beetje het gevoel alsof je zelf ook jarig bent!
Alle cadeautjes vond ze prachtig…   Haeley kon gewoon niet kiezen waar ze mee wilden spelen.

Ik wil iedereen bedanken voor de gezelligheid & de prachtige cadeaus!

 

Wat hebben jullie afgelopen woensdag met het lekkere weer gedaan?

 

30 reacties op ‘Mijn Baby is geen Baby meer! 😱

  1. johannaowlette schreef:

    Proficiat! 1 jaar, dat is een echte mijlpaal, en inderdaad toch wel ontroerend. Wat een mooie taart, en de papieren bloemen-1 vind ik heel mooi, die was het werk waard!

    Geliked door 1 persoon

  2. MindandBeautyNL schreef:

    Nog van harte gefeliciteerd! 1 jaar is een bijzondere leeftijd vind ik, dus die paar traantjes mogen best 😉 Heel leuk om te zien dat je al die moeite voor de versiering hebt gedaan. Je ziet dat er veel tijd en liefde in is gestoken. En wat een prachtige taart, yummy!

    Geliked door 1 persoon

    • Wat een super lieve reactie! 1 is inderdaad een bijzondere leeftijd. Haeley lijkt zo veel groter nu. hahaha ja de versiering waren echt bloedzweet en tranen. Alles voor je kleintje toch 😀

      Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie